Titkos társaságok (Harmadik rész): A Szabadkőművesek Magyarországon (2/2)

Dávid-csillag
A zsidókat illetően, Magyarországon a kiegyezést követő néhány esztendőre már teljességgel az ő kezükben voltak a páholyok, minek folytán a keresztények tömegesen léptek ki a közösségekből. A huszadik század elején aztán már valamennyi vezető pozíció zsidó kézben volt. Az állítást nem követi bizonyítás, ami nemcsoda, hisz a könyv megjelenésekor még létezett a Magyar Szimbolikus Nagypáholy, amelynek archívumát csak 1920 tavaszán kobozták el. S 1921-ben jelent meg a Wichtlre lelkesen hivatkozó Palatinus József: Egy vidéki páholy titkai címmel, páholylistákat és egyéb maszonikus dokumentumokat tartalmazó irománya. melyből azonban a tagok vallási hovatartozására vonatkozóan az égvilágon semmi sem derül ki. milyen alapon áll Komor Géza fűszerkereskedő neve mögött zárójelben  a Klein, s miért marad el az azonos családnevű Szigfrid esetében, Talán a "germán" hangzása miatt? A Magyarországi Szimbolikus Nagypáholy felvételi ívén a maszonéria lényegénél fogva sohasem szerepelt a vallási hovatartozás kérdése, vajon mire céloz akkor a lista összeállítója? hisz vigyázat: zsidó ember, mint zsidó vallás, közösség, hitközösség etc. van, de zsidó név nincs. más szóval, az egyébként német Gelb, Klein, Schwarznév viselői lehettek éppúgy a vallásukat az izraelita, vagy bármely más, keresztény felekezet köztelékében gyakorló hívők-a megkeresztelkedés nem volt kötve a névváltoztatáshoz-s lehettek ateisták is.
A zsidó-szabadkőműves összefonódás hirdetői természetesen csak akkor differenciálnak, ha érdekük úgy kívánja. Számukra mellékes, hogy amaszonéria hazánkban a múlt század utolsó évtizedeiben  a soraiba lépő magyar zsidók számára nagyszerű lehetőséget kínált  ahhoz, hogy teljes értékű állampolgárként s hazafiként azonosuljanak ezzel az országgal. Vitathatatlan, idővel beszüremlett a rendbe jó néhány félegzisztencia is, akiknek vesztenivalójuk  alig, nyerni valójuk viszont annál több volt. A máséból. Ez azonban nem alkotta soha  a hazai szabadkőművesség derékhadát, amely hiába igyekezett szabadulni tőlük, e nagyhangú kisebbség képviselői csak az úgynevezett őszirózsás forradalomban , illetve a kommünben játszott gyászos szerepük eljátszása után oldottak kereket. Gyalázatukért a nemzeti szabadkőművesség fizeti meg az árát-Horthy Miklós kormányzóvá választása után két héttel, 1920. március 18-án betiltják. A láng csak huszonöt esztendő múltán éled újra. Mindez azonban mit sem számít az elmélettel összefüggésben, melynek kiagyalói számára a zsidó fogalom egyenlő az eleve rosszéval. eszerint zsidó maszonok műve a háború, a forradalmak, Trianon, illetve Versailles.Magas fokú a kommunista Lev Trockij és Kun Béla, Karl Liebknecht s a baloldali szocialista  Kurt Eisner. Mit sem számít, hogy ezen egyének soha semmiféle páholynak tagjai nem voltak. A válasz ilyenkor:  hivatalosan nem is, ám a később megsemmisített titkos listákon igenis regisztráltak.

"Mi jót hozott a magyarság számára a jobbágyfelszabadítás? semmit hiszen ősi örökünket a kifelé kacsingató nemzetiségek s a zsidó faj kezére juttatta.
A sajtószabadság hajítófát sem ért, hisz az osztrák cenzúra megszűnt ugyan, de a sajtó fegyvere a zsidóság kezére került, amely, ugye köztudott, ezúton mételyezi a fogékony lelkeket. A gyülekezés és egyesülési szabadság pedig nyakukra telepítette  a forradalmak melegágyát, a szakszervezeteket, a páholyokat, a cionista és egyéb káros nemzetbomlasztó egyesületeket. A felekezetek egyenjogúsága pedig növeli a zsidóság hatalmasodását. Ez is világos. persze ebben a legnagyobb gyalázat  az, hogy a gaz testvérek nem átallnak büszkélkedni az efféle nagyságokkal, mint a sok fényes elme. Épp ezért a hazai antimaszonéria, ha már nem tudja elhallgatni az illetők kőműves voltát, arról szónokol, hogy a szabadkőművesség  mindig erősen összeforrt a nemzheti függetlenségre való törekvéssel, s mi magyarok sohasem azonosultunk a franciák és a többiek felforgató, világuralomra törekvő terveivel, röviden a gaz nemzetközi szabadkőművességgel, nekik csak nemzetük szabadsága volta  fontos, semmi más. S van magyarázat arra is, miként változott meg a dolog a kiegyezés után. Úgy hogy egészben beáramlottak a zsidók. S mit tesz isten, valóban igen sok zsidó felekezetű maszonra lelhetünk az 1929-ben megjelent Zsidó Lexikonban.
Persze hiába, hisz a vulgáris antimaszonéria éppúgy gyalázza magyar hazafiságukat, tudásukat és odaadásukat, mint a szabadkőművesség jótékonykodását, mondván csak kezdetben hoztak létre emberbarát alapítványokat-mit számít, ha nem igaz-, amelyeknek azonban nagy áruk volt, hisz ezzel vásárolták meg, hogy  a társadalom megtűrje őket, sőt, idővel aztán mindenhová beférkőztek, eszköz, trükk volt tehát ez is, semmi más.
Félrevezetés ez is, kivált ha  meggondoljuk az összeg, amelyet jótékonyságra fordítanak igencsak kifizetődik, hisz elenyésző nyereség mellett, amely nem más mint a pozíció megszerzése, sőt, maga a világuralom.
Ime egy kis ízelítő e szemléletmódból: "Az alamizsnásodásból , bibliás jótékonykodásból , az ingyen tejből, amit az utcán a szegényeknek , a páholyokban a nemzetnek osztogattak. Az ingyen kenyérből, amit a hiszékeny magyar koponya látott, és abból a kukoricás, penészes kotyvalékból , amit a magyar jövő kenyereként dagasztottak a páholyok mógendovedjai (Dávid-csillag) alatt. A jámbor magyar azt hitte, az egyenlőség, testvériség szabadság eszméinek mágikus erejétől befolyásolt nemzeti evolutio az, amit az Adolfok, Samuk, Jakabok főztek nekik a szabadkőműves páholyok munkatábláin, és amit a páholyok romboló szócsövei másnap már a haladás , a felvilágosodás szent nevében kényszerítettek a járomszalogon vezetett tömegek millióira. 
 
Kapcsolodó cikkek:
Titkos társaságok (Második rész): A Szabadkőművesek (1/2) TOVÁBB
Titkos társaságok (Első rész): Az Illuminátusok TOVÁBB

 

 



Készíts ingyenes honlapot Webnode